Tuesday, September 23, 2014

Best ke jadi ahli SHAKLEE?

Assalamualaikum wbt

Best ke jadi ahli SHAKLEE? Itu soalan yang paling kerap saya terima sepanjang berShaklee ni. Saya tahu, ramai yang ragu-ragu nak mencuba. Risaukan risiko kerugian jika tersilap langkah kan? Don't worry dear. Bisnes Shaklee adalah satu-satunya bisnes yang 'zero risk' jika anda ikut pelan bisnes yang betul.

Plan bisnes Shaklee ni macam mana pula? Jika anda serius untuk berbisnes, anda seharusnya membuat pembelian sekurang-kurangnya (minimum) RM450 ke atas bagi mendapatkan 150uv (unit volume). Melalui pembelian minima ini, anda akan mendapat bonus pertama anda. Boleh lihat gambarajah di bawah:




Oh ya. Sekiranya anda jadi ahli untuk mendapatkan vitamin dengan harga murah tanpa berbisnes pun tiada masalah. Tak perlu maintain point tertentu. Hanya mereka yang benar-benar serius untuk menjalankan perniagaan Shaklee perlu mengekalkan point tertentu bagi menentukan tahap bonus yang bakal diterima. Untuk pertanyaan lanjut, boleh hubungi saya secara personal ya.

Shaklee juga menawarkan 3 C iaitu:
  • CASH(WANG TUNAI)
  • CAR (BONUS KERETA)
  • CONVENTION (PELANCONGAN/UMRAH)

Best ke jadi ahli Shaklee?

Tentulah jawapannya YA!! Dari seorang surirumah yang '0' pengalaman dan pengetahuan tentang perniagaan, kini saya lebih terbuka dalam menimba ilmu baru. Lebih manis, hidup dikelilingi oleh insan-insan yang positif dan sentiasa membantu dari segenap segi.

Dalam Shaklee juga ada group mentoring dan coaching. Jika anda menyertai keluarga Shaklee kami, anda akan diberi pendedahan sepenuhnya tentang bagaimana nak menjalankan bisnes ini. Semua ilmu dan perkongsian telah tersedia di secret group kami. Sistem dah ada, cuma perlu ikut dan buat sahaja. "FOLLOW EXACTLY WHAT YOUR MENTOR DO".




Jika anda sukakan motivasi, inilah masanya anda menceburkan diri dalam dunia bisnes yang hebat ini. Segala-galanya online. Tak perlu jadi pakar IT jika nak berbisnes online. Yang perlu cuma jiwa kental, semangat yang tinggi, rajin serta sabar. Modal sebenar bisnes Shaklee adalah diri anda sendiri. Sejauh mana matlamat dan halatuju anda dalam bidang biz Shaklee ni.

Malaslah.. Join bisnes nanti kena gi kelas

No no no. Jangan fikir bisnes ni susah. Sepanjang saya berbisnes Shaklee, cuma sekali saya bertemu & coaching dengan mentor saya. Itupun kerana beliau ada urusan kerja di tempat saya. Selebihnya, kami coaching secara online. Kami diajar cara melakukan product sharing, buat poster, amalan-amalan rohani dan dibekalkan kata-kata motivasi yang membantu kami untuk kekal positif. 

Sungguh seronok kerana walaupunsaya hanya surirumah, masa terisi dengan perkara-perkara yang berfaedah. Nak berjaya, kenalah korbankan perkara yang sia-sia seperti tidur siang, tonton tv, lepak dan sebagainya. Pendek kata, pengurusan masa kena betul. Jika tidak, banyak masa dihabiskan dengan perkara yang tak penting dan kurang bermanfaat.

Jika anda berminat nak berseminar atau belajar lebih tentang Shaklee, bolehlah menyertai 'Bengkel Nutrisi' yang dianjurkan oleh Shaklee Malaysia sepanjang tahun. Melalui bengkel tersebut, peserta dideahkan dengan pelbagai 'product's knowledge' dan kaedah memasarkan produk secara lebih berkesan. Peserta juga akan diberikan sijil sebagai bukti agen Shaklee yang bertauliah.



 Info lanjut keahlian Shaklee--> DI SINI

Jika anda berminat untuk menjadi ahli dan mencabar diri dalam cabang bisnes, inilah masanya. Jom mendaftar sebagai ahli dengan yuran hanya RM75 sepanjang hayat. Tak rugi aihh jadi ahli. Selain dapat beli barang dengan harga yang lebih jimat (15-25%), anda juga berpeluang untuk menambah pendapatan keluarga. Sambil menyelam minum air, betul tak?

Sebarang pertanyaan atau maklumbalas amatlah dialu-alukan. Boleh hubungi saya di maklumat yang tertera di bawah. Jom sama-sama mendaki puncak kejayaan bersama Shaklee. 

"FROM ZERO TO HERO"



HUBUNGI SAYA:-
 
 

Shaklee Independent Distributor
Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
Whatsapp/Sms: 0199138783
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
rynahakimi@gmail.com
Instagram: RynaHakimi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik