Tuesday, August 19, 2014

[Testimoni] Berat naik 2kg dengan Set Weight Gain Shaklee

Assalamualaikum wbt

Dalam keghairahan diri sendiri obses nak turunkan berat badan, tak kurang juga sahabat yang berusaha nak tingkatkan berat. Dah terjual satu set 'Weight Gain' khusus untuk tambah selera makan dan tingkatkan berat badan. Alhamdulillah. Terima kasih Ina sudi berurusan dengan saya. Sahabat seperjuangan semasa di menengah rendah suatu masa dulu :)

Secara ringkas, mekanisme badan manusia berbeza-beza. Ada yang cepat naik kilo (saya lah tu), ada yang makan banyak mana pun tak naik-naik. Bergantung pada tahap metabolisme badan & genetik yang diwarisi oleh setiap individu.

Untuk entry kali ini saya taknak berceloteh panjang. Biarlah gambar berbicara. Ceewah. 


Buat pengetahuan semua, saya pernah kongsikan info & tips untuk tingkatkan berat badan secara secara semulajadi di SINI. Bagi mereka yang tak punya banyak masa untuk sediakan menu seimbang atau sibuk dengan aktiviti harian, adalah disarankan untuk mengambil suplemen yang sesuai untuk membantu menampung nutrisi yang kurang.





Paling tidak, amalkan multivitamin yang lengkap dengan segala jenis vitamin dan mineral untuk kesihatan badan yang OPTIMUM. Vitalea Shaklee kan ada, tak perlu susah-susah cari multivitamin yang lain dah. Segalanya sudah tersedia. Hanya perlu hubungi saya untuk urusan tempahan dan pembelian.

Belum cuba belum tahu. Nak dapatkan berat ideal? Ayuh bertindak sekarang. Bertangguh itu pencuri masa. Rugi tau lambat mencuba :)

FAST ACTION FAST RESULT



HUBUNGI SAYA:-

Shaklee Independent Distributor
Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com
 ----------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik