Wednesday, August 27, 2014

Cara pudarkan parut jerawat berlubang

Assalamualaikum wbt

Kehadiran parut di wajah pastinya menjejaskan keyakinan diri seseorang. Tak kiralah wanita atau lelaki, saya yakin setiap dari kita mengimpikan wajah yang bebas jerawat, parut, mahupun cela. Jika jerawat yang meninggalkan parut hitam, ia boleh dihilangkan dengan penggunaan krim kecantikan yang ada di pasaran. Tetapi parut jerawat yang berlubang sukar untuk dihilangkan dan mengambil masa untuk dirawat berbanding parut biasa.


Parut jerawat yang berlubang (ihsan Google)


Terdapat pelbagai kaedah rawatan yang boleh dicuba untuk menghilangkan parut berlubang. Antaranya ialah rawatan laser, microdermabrasion, dan microneedling. Ia bergantung kepada tahap parut yang terdapat pada kulit kita.

Namun, tak semua orang mampu untuk menjalani rawatan seperti di atas. Melalui carian di Google, kos minimum untuk rawatan laser yang khusus untuk parut berlubang ialah RM600-RM1XXX. Boleh survey mana-mana pusat kecantikan atau klinik yang menjalankan terapi kulit ini.

Bagi yang berkemampuan, pastinya rawatan tersebut menjadi pilihan. Namun, bagaimana pula dengan mereka yang tak berminat dengan rawatan moden? Ada yang risau dengan prosedur dan risiko kegagalan yang mungkin terjadi. Malah terbayang-bayang iritasi kulit yang bakal berlaku sekiranya prosedur rawatan gagal. Oleh itu, adalah penting untuk anda mendapatkan rawatan kecantikan/kulit di pusat-pusat rawatan yang berdaftar dan bertauliah.

Persoalannya, ADA KE CARA YANG LEBIH MURAH, MUDAH & BERKESAN? Jangan risau, suplemen Shaklee sedia membantu. Mengikut testimoni seorang pengguna Vitamin E Shaklee, parut jerawat kian pudar dan keyakinan beliau semakin bertambah untuk berhadapan dengan orang ramai. Beliau mengamalkan Vitamin E secara berterusan selama 4 minggu dan hasilnya sangat memuaskan.




Saranan saya, untuk kesan lebih optimum boleh add on Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee. Ia membantu menganjalkan kulit dan memberikan efek glowing kepada mereka yang mengamalkannya. ESP merupakan protein soya yang lengkap dengan 9 amino acid yang membantu pertumbuhan sel-sel baru tubuh. 





Untuk pertanyaan dan maklumat lanjut, bolehlah menghubungi saya di maklumat tertera di bawah. KONSULTASI PERCUMA menanti anda. Ayuh kembalikan keyakinan diri anda dengan suplemen Shaklee yang SELAMAT, SEMULAJADI & SENTIASA BEKESAN =)



"FAST ACTION FAST RESULT"

HUBUNGI SAYA:-

Shaklee Independent Distributor
Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com

--------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik