Saturday, July 5, 2014

E-SELL (Pembelian secara online)

Assalamualaikum wbt

Selamat berhujung minggu semua. Hari ini saya bersiaran dengan 'layout' blog yang baru. Baru, tapi idoklah sophisticated. Sebelum ni, template yang saya guna kurang 'user friendly'. Nak customize, ubah sana sini memang susah. Sampai satu tahap, naik 'bengkek' bila apa yang kita cuba masukkan ke dalam blog tak berjaya. Pilihan terakhir, tukar layout. Amik yg simple aje. Puas hati. hihihi


Nak habaq kat kawan-kawan semua. Produk Shaklee dah boleh dibeli dan diborong secara online. Maknanya, kawan-kawan boleh klik-klik sendiri di website Shaklee. Pilih produk yang anda gemari. Sumbit, buat payment dan Shaklee akan buat penghantaran. Mudah kan? ABC pun tak sesenang ini. Hehe

Kaedahnya mudah saja. 

1. Hanya klik set/produk yang anda ingini di bahagian tepi blog (Side-bar). Cari "Belian Secara Online (E-SELL)".


2. Pilih cadangan set, contoh: Set Subur ADAM & HAWA. Klik pada link dan anda akan di'redirect' ke page seperti berikut.



3. Masuk ke website (page Shaklee). Pilih rangkaian produk yg anda mahu (tick box).



4. Setelah berpuas hati dengan pilihan produk, klik check out pada bahagian bawah page. Kemudian, masukkan maklumat peribadi ke dalam kolum yang disediakan.




5. Kemudian, paparan berikut akan keluar. Dah confirm, bolehlah proceed dengan bayaran (credit/debit card). Dalam 7 hari barang akan sampai ke pintu rumah anda. Insha Allah :)



Kan dah cakap senang.. Hihi. Mana-mana yang tak faham atau tak pasti tentang cadangan produk bolehlah kemukan pertanyaan ye. Boleh whatsapp,sms atau call. Tapi saya prefer Whatsapp. Mana-mana pun boleh. Ikut kesesuaian anda.

Ok, cukup setakat ini dulu. Jangan malu segan nak bertanya ye. I am your friendly Shaklee Independent Distributor. Servis terbaik menanti anda :)

P/s: Comel tak header? Haha.. Nak guna photoshop tak reti. Buat ala kadar je la..kihkih..

-----------------------------------------------

HUBUNGI SAYA:-


Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)  
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783  
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter  
wan_ryna84@yahoo.com
------------------------------------------------------------------ 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik