Monday, May 19, 2014

[Testimoni] Hamil selepas menggunakan set kesuburan Shaklee

Assalamualaikum wbt

Kali ni nak cerita perkongsian seorang rakan yang teruja dengan kehamilan beliau. Beliau juga merupakan rakan sekolah menengah dulu. Pernah keguguran masa kandungan berusia 7 bulan (Allah lebih sayangkan dia). Kini hamil anak ke dua. Sungguh ku tumpang gembira dengan perkhabaran ini.

Masa mula-mula contact, Puan Maz order GLA dan B-Complex. Kemudian amalkan Alfalfa, ESP dan Zinc untuk suami. Dalam 8 bulan lebih jugalah beliau mencuba. Ternyata Allah itu maha mendengar doa dan rintihan hambaNya. Sampai waktunya, rezeki takkan lambat walau sesaat.




Kawan-kawan yang sedang berusaha untuk hamil bolehlah cuba suplemen dari Shaklee sebagai ikhtiar. Selain dari makanan sunnah seperti kurma, kismis dan habbastussauda, vitamin juga penting untuk membantu menyokong kesihatan dalaman wanita. Untuk suami pun ada suplemen yang sesuai. Sama2 ikhtiar, hasilnya pasti manis akhirnya.




Lebih info SET KESUBURAN--> KLIK SINI

Berminat nak cuba? Bolehlah hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA. Nak dapatkan barangan Shaklee dengan harga lebih jimat? Boleh join sebagai ahli Shaklee seumur hidup.

FAST ACTION FAST RESULT!

Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com
------------------------------------------------------------------

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik