Saturday, February 15, 2014

Nak hamil? Jom ikhtiar dengan Shaklee :)

Assalamualaikum wbt.

Selamat berhujung minggu buat semua. Saat yang paling indah untuk menghabiskan masa bersama-sama keluarga tersayang. Saya hari ini tak ke mana-mana. Encik suami punya urusan. Apa pun ia, kami terima dengan hati terbuka. Kerja pun satu ibadah. Demi mencari sesuap nasi untuk family, bersyukur apa adanya :)

Antara soalan atau pertanyaan yang sering diajukan kepada saya ialah bagaimana nak atasi masalah kesuburan dengan Shaklee. Dan ia menjadi soalan favourite saya juga kerana saya pernah mengalami masalah kesuburan sebelum ini.


*Ihsan Google*

Soal kesuburan ini berbeza bagi setiap individu. Ada banyak faktor yang boleh mengganggu kesuburan. Antaranya ialah kegemukan, masalah PCOS, gangguan hormon, dan tekanan hidup yang melampau. Masalah ini boleh dikenalpasti dengan cara berjumpa doktor atau penasihat kesihatan anda. 

Saya pernah berkongsi tentang cara-cara untuk mengatasi masalah kitaran haid DI SINI. Pengambilan suplemen juga digalakkan kepada mereka yang mengalami masalah kesuburan dan ingin hamil. 

Antara vitamin yang boleh diamalkan ialah B-Complex, Multivitamin dan Zinc. Saya sendiri mengamalkan Energizing Soy Protein, Alfalfa dan Vita-Lea untuk kesihatan dalaman wanita. Untuk encik suami pula, saya galakkan dia amalkan Vita-Lea & Zinc sebagai langkah mendapatkan kesihatan badan yang optimum.




Lain orang lain penerimaannya. Ada yang ambil satu set dah ok dan teratur periodnya. Ada juga yang berbulan-bulan mencuba baru menampakkan kesannya. Shaklee produk kesihatan yang semulajadi dan tidak mengganggu sistem badan anda bekerja. Cuma mungkin di awal pengambilan akan ada 'healing crisis' di mana terdapat gangguan sementara. Ia menunjukkan vitamin yang diambil sedang menyesuaikan diri dengan badan anda. 

Lebih info 'HEALING CRISIS'----------> KLIK SINI

Kepada anda yang sedang berikhtiar untuk hamil, apa salahnya cuba vitamin daripada Shaklee ini. Selain ia selamat dan berkesan, ia juga telah terbukti membantu ramai pengguna Shaklee mendapatkan zuriat dengan izin Allah. Apa yang penting, jangan pernah berputus asa atau menyerah. Allah swt sayang kepada hamba-hambaNya yang sabar dan tabah menghadapi ujian dariNya.

Untuk info lanjut tentang Shaklee, bolehlah hubungi saya untuk KONSULTASI EKSLUSIF & PERCUMA. Segalanya yang terbaik untuk anda :)

-----------------------------------------------------------------------
FAST ACTION FAST RESULT!


Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com

------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik