Wednesday, May 21, 2014

ESP ready stock!

Assalamualaikum wbt

Saya nak war-war kan, saya masih ada stock ESP di rumah. Sesiapa yang confirm order saya akan pos secepat mungkin. 




Harga cuma RM150. Satu canister/ tong biasanya boleh tahan sehingga 2 bulan, bergantung kepada cara pengambilan. Rasanya mild soya, sangat sedap terutamanya bagi anda yang gemarkan rasa asli soya.

Lebih info ESP-----> KLIK SINI

Apa kebaikan Shaklee ni ya? Ok, saya ceritakan kebaikan yang saya sendiri rasa. Selain rasa kulit semakin moist, rambut bertambah lebat dan parut jerawat semakin pudar. Lain orang, lain perubahannya. Saya pun perasan perubahan ni selepas amalkan ESP secara intensif. Lebih kurang suplemen wajib setiap hari.

ESP ini juga bagus bagi anda yang nak kurangkan berat badan. Makan di waktu pagi sebagai sarapan, dan elakkan makanan berat. Inshaa Allah badan cepat turun.

Jika nak tambah berat badan, boleh ambil ESP selepas makan berat. Haaa, confirm jadi comel pastu..hikhik..

Jika anda kurang gemarkan rasa 'mild' soya, boleh pelbagaikan resipi ESP. Boleh campurkan dengan jus, Milo, Horlicks dan sebagainya. Ikut selera tekak masing-masing gitu. Hihi



Nak resepi ESP? Sila KLIK SINI

Untuk maklumat lanjut bolehlah hubungi saya dengan kadar segera. FIRST COME FIRST SERVE!!


Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com 

-------------------------------------------------------------------

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik