Thursday, February 27, 2014

Apa yang Shaklee tawarkan?

Assalamualaikum wbt

Antara soalan favourite yang saya sering terima ialah " Syok sangat ke jadi ahli Shaklee?". Haaa.. Syok tak syok kena sendiri rasalah kan. Hihi

Pendapat peribadi, sangat seronok berada dalam 'dunia' Shaklee. Asal dari surirumah yang '0' knowledge tentang bisnes, hinggalah menjadi seorang wrok at home mom yang sentiasa positif dan bertindak luar dari kebiasaan.

Apa yang kami dapat bila sertai Shaklee? Banyakkkk sangat. Semangat ingin berjaya yang tak pernah padam. Amalan rohani yang semakin baik (iyalah, dulu manalah buat sangat amalan sunat. Kalau adapun jarang sangat) dan istiqamah. Online & offline mentoring di mana kita akan diajar cara-cara untuk menjalankan bisnes serta berkongsi pendapat dan strategi untuk meningkatkan sales.

Dengan Shaklee, kita bekerja secara team-work. Jika ada masalah, jangan malu untuk bertanya coach atau mentor masing-masing. Jadi, jangan risau anda akan diabaikan bila dah join Shaklee ini. Melainkan anda tersalah pilih upline yang tak minat berbisnes dan membiarkan anda terkontang-kanting. Amat penting untuk anda memilih upline yang betul-betul serius untuk berbisnes dan sedia untuk membantu/membimbing anda hingga ke puncak kejayaan.

Apa Sebenarnya Yang Shaklee Tawarkan Untuk Ahli-Ahli?




1.Cash
======

Cash ialah untung berbentuk duit iaitu Untung Jualan dan Bonus yang diberikan oleh Shaklee dan mencapai kelayakan yang telah ditetapkan. Bayaran dibuat dalam bentuk RM.

2. Car Bonus
===========

Shaklee tidak menyediakan sebuah kereta tetapi diberi Car Bonus dalam bentuk RM sekiranya anda layak. Anda boleh gunakan duit itu untuk membeli kereta idaman anda.

3. Convention
============

Convention ini merupakan 6-Star Trip yang ditanggung 100% oleh Shaklee khas untuk anda. Sama ada trip dalam atau luar negara TERMASUK umrah & ziarah


Info penuh kelebihan Shaklee di link ini:-


---------------------------------------------------------------------------------

Segalanya tidak mustahil sekiranya kita betul-betul berusaha. Tiada kejayaan yang datang bergolek. Ini bukanlah MLM konvensional yang memerlukan anda menjual barang dari rumah ke rumah. Head hunting pun jauh sekali. Yang paling best, tak perlu pun meeting hingga lewat malam nak jumpa prospek bagai. Segalanya hanya secara online!!

Nak jana pendapatan 3,4, atau 5 angka? Anda yang tentukan. Alhamdulillah, sehingga kini saya telah merasa bonus 3 angka daripada Shaklee. Dan tak mustahil ia akan terus meningkat seiring dengan usaha kita. Iyalah, bonus itu amat bermakna bagi surirumah seperti saya ini kan. Sedikit sebanyak membantu mengukuhkan ekonomi keluarga juga. Tolong encik suami kan. Hihi

Jika anda berminat untuk menambah pendapatan sampingan dengan Shaklee, jangan ragu-ragu untuk terus hubungi saya. Jangan bertangguh atau menunggu masa yang betul-betul sesuai untuk BERUBAH! Kerana takkan ada masa yang 'perfect'. Jika tidak, anda mungkin akan terus ketinggalan tatkala orang lain dah maju ke hadapan.



"A YEAR FROM NOW, YOU WILL WISH YOU HAVE STARTED TODAY"


Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com

------------------------------------------------------------------

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

2 comments:

puteri kasih said...

good luck sis..semoga terus berjaya :)

SNM said...

Singgah bw petang...
Sy agent shaklee juga, tapi sekadar guna untuk dri sendiri jer...
Blom terbuka hati lagi nak berbisnes.
Good luck dear (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik