Wednesday, January 22, 2014

Gabungan MeleTOP!! ESP+Alfalfa

Assalamualaikum wbt

Sebentar tadi melayan pertanyaan seorang customer (Puan Syakila dari Ampang). Dia seorang ibu yang baru habis pantang, dan dalam masa yang sama nak cari set kulit cantik serta set menyusu.

Produk Shaklee tidak khusus untuk suatu masalah atau penyakit sahaja. Contohnya seperti Energizing Soy Protein, ESP. Ia sesuai untuk kesihatan wanita dan lelaki secara menyeluruh. Ia juga baik untuk mengurangkan risiko gastrik, PMS dan gangguan haid tak teratur di kalangan wanita.

Jadi, saya cadangkan Puan Syakila mengambil suplemen ESP dan Alflafa sebagai double milk booster. Juga, ESP dan Alfalfa baik untuk kecantikan kulit. Mereka yang inginkan kulit yang gebu dan anjal sangatlah disarankan mengamalkan dua suplemen hebat ini. Alfalfa pula bertidak sebagai detoks dan menyingkirkan toksin dalam badan. Sekaligus mengurangkan masalah jerawat dan kulit kusam.





Harga set ini kurang dari RM200 dan harga diskaun yang menarik menanti anda yang serius ingin mencuba set ini. Tak rugi pun sebab ke dua-dua produk ini tahan sehingga 2 bulan. Memang berbaloi-baloi =)

Antara testimoni pengguna set bajet menyusu dan set cantik ini :-


Testi 1


Testi 2



Testi 3


Testi 4


Testi 5


Credit:-
 

 ----------------------------------------------------------------

Alhamdulillah, memang happy bila customer berpuas-hati dengan hasil yang diperolehi. Diharapkan maklumat yang dikongsi dengan Puan Syakila bermanfaat dan membantu beliau memilih suplemen yang terbaik buat kesihatan diri dan bayi beliau.

Kepada kawan-kawan di luar sana yang ada pertanyaan atau kemusykilan bolehlah hubungi saya untuk konsultasi percuma.


Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter  
wan_ryna84@yahoo.com
------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik