Wednesday, December 4, 2013

Soalan popular tentang Set Bersalin Shaklee :)

Assalamualaikum wbt

Entry kali ini nak berceloteh dan berkongsi tentang Set Bersalin daripada Shaklee ini. Terbukti sudah membantu ramai customer saya. Yup, saya sendiri pun salah seorang pengguna produk Shaklee untuk berpantang. Kesannya sangat menakjubkan, di samping badan sihat dan bertenaga anak juga in shaa Allah terhindar dari penyakit jaundis.

Di sini saya kongsikan beberapa persoalan yang sering diutarakan oleh pelanggan-pelanggan yang inginkan maklumat lanjut tentang set bersalin. Jom kita semak :)

______________________________________________

Soalan Popular Berkenaan Set Bersalin Shaklee


Q1: Bila boleh mula amalkan set bersalin Shaklee

A1: Sejurus selepas bersalin. Set Bersalin Shaklee sesuai diambil untuk meningkatkan kesihatan ibu dan menambahkan tenaga di kalangan ibu yang baru lepas bersalin. Pengambilan produk Shaklee turut membantu penyusuan susu ibu.


Q2: Saya menyusukan bayi saya. Adakah set bersalin Shaklee ini selamat untuk penyusuan?

A2: Ya, ianya selamat. Pengambilan produk shaklee membantu menurunkan kadar jaundis di kalangan bayi dan membantu menjayakan penyusuan susu ibu.


Q3: Bolehkah ibu yang bersalin secara ceaserean mengamalkan set ini?

A3: Ya,set bersalin ini boleh diamalkan oleh ibu yang bersalin secara normal mahu pun ceaserean. Produk Shaklee adalah rangkaian vitamin semualajadi yang membantu meningkatkan kesihatan badan.


Q4: Bolehkan set ini diambil bersama-sama jamu tradisional?

A4: Boleh. Set bersalin Shaklee boleh diambil dengan jamu tradisional. Cuma pengguna dinasihatkan untuk menjarakkan masa pengambilan vitamin dan jamu sekurang-kurangnya 2 jam. Terdapat perbezaan antara jamu dan vitamin di mana jamu bersifat panas dan boleh meningkatkan kadar jaundis di kalangan bayi. Vitamin Shaklee pula selamat untuk bayi dan dapat membantu mengelakkan jaundis di kalangan bayi.


Klik untuk besarkan imej


Testimoni Set Berpantang Shaklee

Credit: Sihatdulusihatsekarang


Credit: Sihatdulusihatsekarang


Credit: Sihatdulusihatsekarang

Info lanjut tentang set bersalin/berpantang Shaklee di SINI.


--------------------------------------------------------------------

Jika berminat nak dapatkan set bersalin atau mana-mana produk Shaklee bolehlah hubungi saya. Nak tanya saja pun boleh. Saya sedia membantu. Jika nak dapatkan dengan harga super special, ayuh bertindak sekarang. Roger saya ya. Kita nego sampai jadi. hehehe.. :)



With Love,



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik