Tuesday, December 31, 2013

Kisah saya dan Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum wbt

Untuk entry hari ini saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan set kecantikan Shaklee. Sebenarnya produk ini tak terhad untuk cantik semata-mata, tapi untuk kesihatan badan secara menyeluruh. Bila sistem dalaman kita sihat, secara automatik kulit pun cantik, dan keserian terpancar pada wajah. 

Seperti yang telah saya ceritakan dalam entry yang lepas, produk pertama yang saya guna ialah ESP. Bila saya mula amalkan Energizing Soy Protein (ESP) dan terasa perubahan yang ketara seperti kulit yang semakin anjal dan gebu, dari situlah saya mula tertarik untuk amalkan full set kecantikan ini. 

Kemudian saya tambah penggunaan Vitamin E & Vitamin C bagi memastikan kulit kekal anjal dan menghilangkan parut. Saya memang berkulit cerah, tetapi berminyak, mudah tumbuh jerawat dan banyak pigmentasi. Setelah menggunakan set ini selama 2 minggu, memang ketara perubahannya. Suami pun perasan tau.. hikhik.



Foto ini tidak di'edit' ye kawan-kawan =)


Boleh tengok gambar saya semasa sebelum dan selepas menggunakan set kecantikan yang terdiri daripada ESP, Vitamin C dan Vitamin E.

Wajah saya yang dulu kusam dan berminyak. Manakala gambar terkini wajah kelihatan lebih gebu dan kesan parut serta pigmentasi juga semakin pudar walaupun tanpa sebarang make-up!!  Secalit lip-balm sudah memadai :)

Bukan sekadar kulit menjadi lebih cerah dan gebu, badan juga lebih bertenaga serta tak mudah letih walaupun seharian aktif melakukan kerja-kerja rumah. Hubungan suami isteri juga bertambah erat penangan Vitamin E yang berfungsi sebagai "Vitamin Cinta", di mana bertindak merapatkan keintiman antara suami isteri. *Wink wink*.. Hihihi

Menurut fakta, pengambilan Vitamin E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita.

Jika kawan-kawan berminat untuk mencuba set kecantikan dari Shaklee ini bolehlah berhubung terus dengan saya. Sms/Whatsapp: 0199138783 untuk konsultasi percuma. Pastinya harga istimewa menanti pelanggan BERTUAH saya.


FAST ACTION FAST RESULT..

INGAT CANTIK, INGAT SHAKLEE :) :)


Credit: CeryMamaFaiz



With Love,




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

10 comments:

MalizaMah said...

jalan-jalan di hujung minggu.....
jemput singgah.

puteri kasih said...

semakin ramai yang menggunakan produk shaklee :)

RynaHakimi said...

Jom la puteri kasih..ramai2 kita bershaklee.hehe :)

Cik Itah said...

waa..macam bagus ja produk ni..

Unknown said...

tertanya juga produk apa nie...
ramai du ksearch kat ternet...

RynaHakimi said...

@aminin
Produk kesihatan SHAKLEE. Antara suplemen yang paling hebat sekarang ni. Famous amos gitu..hihi

Emi said...

Kita dah lama teringin nak try shaklee. Tapi tak terbeli2 pun lagi. Hehe. Risau kot2 rasa dia tu tak boleh diterima oleh tekak.

Btw salam kenal. Dijemput singgah ke blog sy, baca entry & klik2 iklan :)

Anonymous said...

waah bagus juga ya, salam kenal

Mari Belajar Bersama said...

singgah perdana, salam perkenalan ya

NUR AIN AZMAN said...

Singgah sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik