Monday, September 9, 2013

Ada apa dengan ESP??

Assalamualaikum wbt..

Semalaman tido tak lena.. Akibat gatal tangan gi godek blog template.. Sudahnya blog post ada dua. Redundant la pulokkkkk.. Hihi.. Jiwa kacau sat.. Tapi bukan belog ni yang dah jadi caca merba. Belog kesayanganku yang INI dah bertukar layout, tapi posts berulang pulak. Heh, kalau tak diamati memang takkan perasan kot..Ah tak kira, nak nyesal jugak!!! hahahah..

Actually tu blog utama saya.. Sape2 nak cari resipi biasa2, or resepi orang bujang boleh la singgah jika sudi ye.. http://wanryna.blogspot.com

Hari ni nak bercerita sket tentang ESP yang best. Urghhh.. dah banyak kali kot post update sal ESP ni. Korang ni tak alert nih.. hihi.. Mane taknya, ESP ni produk Shaklee yang paling hot. Ada some of my friend tak tahu Shaklee tu apa, tapi kalau sebut ESP tahu aje produk untuk kecantikan, kesihatan dan pelbagai lagi kahsiatnya.. Hmm.Cemana tu ek?? Produk lagi feymes lagi jenama la ye?? =P



ESP ni saya guna sejak dalam pantang hari tu. Lepas lahirkan anak sulung memang takleh consume apa2 jamu sebab darah tinggi. Solusinya, saya guna set berpantang dari Shaklee. Tapi taklah full set. Mula dengan ESP dulu, pastu top up yang lain ikut bajet sendiri. Nama pun suri rumah kannn. Haruslah menjaga ekonomi dan bajet keluarga gitewww. hihih

Yang bestnya ESP ni cepat je sembuhkan luka pembedahan tu (saya bersalin secara c-sect). Plus tak rasa letih pun walaupun dalam pantang. Siap buat kerja rumah lagi. Tapi masih di bawah pengawasan my mom la.. Bising dia tgk sy aktif, takut luka dalam tak sembuh lagi. Ehehe


 ESP yang super duper HOT!!


Bukan setakat sihat bertenaga, kulit pun memang cantik dan anjal. Sepanjang pregnant kulit memang kusam. Celah leher memang kehitaman.. Lepas amalkan ESP ni secara ekslusif, memang nampak perbezaannya.. Kulit lebih mulus dan gebu gitu.. So, memang saya galakkan kawan2 cuba ESP ni.. Nak lagi bagus, guna full set berpantang. Lagi optimum kesannya tu..

Antara kelebihan lain ESP boleh rujuk di SINI :)

Nak baca testimoni tentang penggunaan set kecantikan Shaklee?? Boleh jengah ke sini.. Memanglah saya ni berniaga, tapi niat sebenar adalah untuk berkongsi kebaikan produk yang sememangnya berkesan ni. Kalau tak, takkanlah saya beriya rekemen kat korang kan.. Rugi tau tak cuba!!

Oh ye, bulan ni promosi CoQ Health Plus yang elok untuk kesihatan jantung. Kalau nak cuba untuk diri sendiri atau hadiahkan untuk orang tersayang bolehlah hubungi saya. Pastinya anda adalah pelanggan bertuah kerana bakal mendapat konsultasi percuma dari saya..

Jejommm berShaklee bersama saya! !!

Diskaun hebat menanti pembeli yang bertuah :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik