Tuesday, September 10, 2013

Milk Booster!!!

Assalamualaikum wbt.

Siapa yang pernah cuba set menyusu daripada Shaklee sila angkat tangan!!! Hehe.. Pastinya anda pengguna bertuah kerana dah pun berkenalan dengan produk yang super duper hebat ni.. Sila tepuk bahu masing-masing..hehehe



Kenapa saya kata produk Shaklee ni bagussssss sangat?? Selain daripada dah bertapak selama lebih 56 tahun, Shaklee pastinya sebuah syarikat yang amat stabil dan tak perlu dipertikaikan lagi tahap kewibawaanya. 

Mana anda lagi yakin, guna peroduk yang baru sebulan dua di pasaran atau yang dah lama terbukti akan keberkesannya?? 56 tahun tuuuu.. Bukanlah satu tempoh masa yang sekejap untuk sesebuah syarikat farmaseutikal melebarkan sayapnya.

Set menyusu ini adalah yang paling asas untuk membantu ibu-ibu menyusu. Selain Energizing Soy Protein, Alfalfa turut membantu sebagai 'Milk Booster' yang pastinya meningkatkan kadar pengeluaran susu ibu. Kerapkan mengepam untuk memastikan bekalan susu yang optimum buat si manja.

Boleh rujuk jadual mengepam di bawah:-



Bertindaklah sekarang untuk membekalkan yang tebaik buat anak anda. Apa salahnya melabur untuk suatu kebaikan yang bakal memberi 1001 manfaat buat si ibu dan juga si manja. Harga set ini tak sampai pun RM200. Nak harga lagi special?? Roger2 la, jangan malu-malu..hihi

Cuba sekarang, anda akan teruja dengan hasilnya. Siyess berbaloi-baloi!!

P/S: Perkara yang baik wajib diwar-warkan.. Dengan satu niat, hanya untuk membantu dan berkongsi manfaat suplemen yang hebat dengan sahabat-sahabat yang disayangi sekalian :)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik