Saturday, August 3, 2013

Promo Promo: Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

Assalamualaikum wbt.


Dah tidur ke semua? Saya ni dari tadi terkebil-kebil. Mata tak mahu tido. Ada baiknya bemonolog di blog ni. Hehe.. Monolog kah?? Rasa yang terzahir dari hati gitu haaa.. Hihi

Bolehlah saya bercerita serba sedikit tentang promosi Shaklee untuk bulan Ogos ni. Bulan ni, AJHT bakal menjadi produk PALING LARIS di pasaran. Sekarang tengah promosi beli 6 Percuma 1. Satu botol cuma RM124 (retail price). Tapi dengan saya haruslah ada diskaun. Ahaks!

 Jom serbu warehouse Shaklee beramai2!!! Kita clear kan stock AJHT yang ada tu. Bukan apa.. Produk ni memang sesuai digunakan oleh orang-orang dah berusia macam sy ni la. Heh, baru 29 kot. Kikiki..

Saya belikan AJHT ni khas untuk emak yang sakit lutut. Memang seksa tengok dia naik tangga dan semasa nak sujud. Tak tertanggung kesakitan tu. Emak saya ni memang langsung tak minum susu. Jangankan susu Anlene, susu pekat manis pun tak dipandangnya. Yang dia gemar teh o ais. Oh ibu kesayanganku..huhu

Alhamdulillah dalam masa seminggu mak kata lutut dah tak sakit dah. Naik tangga pun semakin laju. Wahh.. Serius teruja dengan tahap kesihatan emak. Yela, saya ni surirumah. Kalau nak selalu bagi wang ringgit tu memang payahla. Diri sendiri pun harapkan elaun suami beri. Hehe. Jadi, saya hargai kedua ibu bapa saya dengan cara belikan mereka suplemen. Bukan selalu pun. Bergantung atas keperluan la kan.





AJHT ni sebotol ada 60 tablet. Sehari makan 2 Biji. So, tahan untuk 1 bulan.



Nak Tahu Bagaimana Ia Bertindak?
 
Joint Health Tablet ni membantu kita dalam 3 cara:

1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.

2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.

Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi..Shaklee Advanced Joint Health Tablet ni sangat2 bagus sbb ianya dihasilkan dari ramuan aktif iaitu Boswellia yang bertindak dgn pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.

Credit: Mieza Shaklee


Jika nak dapatkan satu set penuh untuk kesihatan sendi pun boleh. Maklumat lanjut di SINI.


________________________________________
Siapa lagi kalau bukan kita sebagai anak yang menitikberatkan soal kesihatan ibu bapa. Semasa mereka masih ada, jom kita beri 100% perhatian terhadap mereka. Bukanlah terhad kepada kesihatan sahaja, kerap balik jenguk mereka di kampung pun dah cukup membuatkan mereka bahagia. Bukan wang ringgit yang mereka dambakan dari anak-anak. Hanya kasih sayang dan ingatan tulus ikhlas daripada anak-anak  yang mereka harapkan.

<tetiba sebak teringatkan family di kampung..huuuuu>


Kepada sahabat yang berminat untuk dapatkan produk AJHT ni boleh hubungi saya. Nak tanya2 je pun boleh. Sambil kita share ilmu pengetahuan kan. Sharing is Caring gitu. huhu


 
Nak WhatsApp pon boleh :)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik