Thursday, August 1, 2013

Nak Kulit Cantik Cara Saya??

Assalamualaikum wbt.

Amboi tajuk, memang masuk bakul angkat sendiri ni.. Hehehe.. Tapi hakikatnya itulah perbezaan sebelum dan selepas saya menjadi pengguna tegar Shaklee ni. Dulu kulit kusam, rasa tak bermaya. Hmm..macam-macam masalah lah..

Guna mcm2 jenis produk kecantikan. Kesemuanya kosmetik untuk cantikkan kulit wajah la kan. Memanglah kulit tu jadi cerah, tapi masih rasa tak fresh. Macam ada sesuatu yg kurang. Hmm..tak lain tak bukan disebabkan oleh kehadiran toksin dlm badan. Tak pernah detoks, tu yang wajah tak fresh, kurang berseri2.

Hinggalah saya consume set kecantikan dari Shaklee ni. Memang terasa perubahan drastik pada badan. Buat kerja harian aktif mcm mana sekalipun memang takkan exhausted. Kekal bertenaga sepanjang masa, walaupun pada bulan Ramadhan. I tak pernah tido siang tau!!! hehe





Kulit muka pun rasa tegang dan jerawat pun dah tak tumbuh sesuka hati. Kalau dulu tempek la produk apa pun mesti jerawat nak menempel jugak. Dah naik rimas dah diriku ini. Yang paling best, encik suami asyik puji yang si isterinya ni. Katanya makin muda jelita gitu haa.. Awww.. haha.. Korang jangan buat muka pula. Ni kisah benar tau.. tak percaya, silalah cuba set kecantikan ni. Memang berbaloi2. hehe


Didatangkan dengan gabungan Vit E, B-Complex dan Vit C yang memainkan peranan dalam memulihkan kesihatan dalaman tubuh. Penggunaan secara teratur dan berterusan membolehkan perubahan kelihatan dalam masa 1 minggu. Serius tak tipu :)


Me & my beloved son. Tak mekap okay, sapu lipbalm je secoet..hihi


Niat asal saya guna produk Shaklee ni adalah untuk kesihatan kami sekeluarga.Keutamaan saya adalah untuk berkongsi kebaikan suplemen yang membantu menghindarkan kita daripada penyakit2 dan juga radikal-radikal bebas yang terdapat di persekitaran. Jom ramai2 pilih Shaklee. Ubah gaya hidup anda ke arah yang lebih baik.


FAST ACTION FAST RESULT!!!


Nak tahu lebih lanjut, jangan segan silu untuk hubungi saya ye :)





2 comments:

Nae said...

alaaa , sapu lip balm pun muka nampak berseri la ! caya lah kak ! sweet2 gitu ~ ~ ;)

RynaHakimi said...

@Nur Azwa Edora
Waaa..malu2..hihihi..mekacihhhhhhh ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik