Sunday, September 21, 2014

{Testimoni Kehamilan}: B Complex meningkatkan kesuburan

Assalamualaikum wbt

Hari ini sangat teruja mendengar perkhabaran gembira dari seorang customer. She'pregnant!!! Dah masuk 6 minggu. Alhamdulillahirabbil 'Alamin.. Syukur sangat-sangat. Tiada yang lebih menggembirakan hati apabila dapat membantu orang lain sihat & ceria di samping orang tersayang.

Puan Shila ni kahwin dah nak masuk 2 bulan. Pada saya, masih awal jika nak berikhtiar untuk dapatkan baby. Tapi, Puan Shila & suami memang sangat positif dan bersemangat nak timang cahayamata secepat mungkin. Tak sabar nak bergelar ibu dan ayah di usia muda. Tak ramai yang sanggup berusaha untuk hamil dan berhabis duit semata-mata nak pastikan kesuburan suami isteri.

Beliau mengamalkan B-Complex Shaklee secara konsisten untuk membantu meningkatkan kesuburan dan sebagai persediaan untuk hamil. Vitamin B9 dalam B Complex Shaklee membantu pertumbuhan sel-sel bayi dalam kandungan.





Asid Folik sangat penting dalam kehamilan. Ia membantu mengatur pembentukan sel saraf "embryonic" dan "fetal", yang mana amat penting untuk tumbesaran yang normal. Terdapat beberapa kajian yang menunjukkan kepentingan asid folik dalam perkembangan saraf dan otak bayi dalam kandungan,sebelum dan semasa mengandung.




Kenapa asid folik amat penting untuk persediaan hamil? Boleh baca penerangan lanjut di link berikut. Semoga membantu bakal-bakal ibu mencari suplemen terbaik sebagai persediaan awal.






Jika masih ragu-ragu atau nak dapatkan KONSULTASI PERCUMA dari saya, bolehlah menghubungi saya di maklumat tertera di bawah. Ikhtiar yang terbaik, inshaAllah bakal ada rezeki anak buat kalian. NEVER EVER GIVE UP!!!



HUBUNGI SAYA:-
 
 

Shaklee Independent Distributor
Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
Whatsapp/Sms: 0199138783
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
rynahakimi@gmail.com
Instagram: RynaHakimi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik