Saturday, August 23, 2014

Set Darah Tinggi Mampu Milik :)

Assalamualaikum wbt

Tahukah anda, statistik pada tahun 2010 menunjukkan seramai 43% rakyat Malaysia berusia 30 tahun ke atas mempunyai tekanan darah tinggi? Ianya sangat membimbangkan serta terkenal sebagai penyakit kardiovaskular PEMBUNUH NOMBOR 1 di Malaysia.



Presiden Persatuan Jantung Nasional (NHAM) Dr. Sim Kui Hian berkata negara ini kehilangan beribu-ribu orang yang masih dalam lingkungan umur produktif setiap tahun akibat diserang oleh penyakit-penyakit kardiovaskular.

Walau ramai yang telah menjalani rawatan penyakit ini, tidak semua yang benar menitikberatkan amalan pemakanan & gaya hidup sihat. Disebabkan ia penyakit yang tidak bergejala, ramai yang memandang enteng dan sering mengabaikan perkara-perkara yang perlu dilakukan untuk mengawal tekanan darah.

Menurut Pengerusi Persatuan Hipertensi Malaysia (PHM) Datin Dr Chia Yook Chin, penyakit darah tinggi menyumbang 62 peratus kepada semua jenis penyakit, termasuk strok dan 49 peratus penyakit jantung selain turut menyebabkan masalah buah pinggang serta kegagalan fungsi hati.

Saya pernah konsikan info tentang penyakit darah tinggi di entry sebelum ini. Boleh singgah di pautan berikut:-




Selain pengambilan ubat yang dibekalkan oleh pakar kesihatan anda, anda perlu mengamalkan cara hidup yang lebih sihat supaya risiko tekanan darah tinggi dapat dikurangkan. Pastikan ubat diambil mengikut masa yang telah ditetapkan, mengikut dos-dos yang disarankan.

Suplemen yang sesuai diamalkan oleh pesakit darah tinggi adalah Omega Guard dan Garlic. Shaklee menyediakan anda makanan kesihatan yang berupaya memberi perubahan positif.  Ianya mampu milik dan berkesan mengawal tekanan darah supaya stabil di samping menurukan paras kolesterol jahat dalam badan.


Info lanjut: >>KLIK DI SINI<<

Jika anda sedang tercari-cari suplemen yang sesuai untuk dihadiahkan kepada ibu-bapa atau saudara mara, kenalan yang menghidap hipertensi, anda telah membuat keputusan yang tepat dengan memilih Omega Guard & Garlic dari Shaklee. Ianya selamat, berkesan dan semulajadi.

Tak salah berikhtiar supaya kesihatan mereka semakin pulih dan secara tidak langsung menunjukkan kasih sayang kita yang tak berbelah bahagi buat mereka yang tersayang. Beringat sebelum terkena, cegah sebelum parah!!

Untuk pertanyaan lanjut bolehlah hubungi saya di maklumat yang tertera di bawah. KONSULTASI PERCUMA menanti anda :)



FAST ACTION FAST RESULT


HUBUNGI SAYA:-

Shaklee Independent Distributor
Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com
 ----------------------------------------------------------------------------------

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik