Friday, August 15, 2014

Nak kulit cantik berseri?

Assalamualaikum wbt

Wanita dan kecantikan berpisah tiada. Tanyalah mana-mana kaum hawa sekalipun, pasti nak sentiasa tampil cantik dan anggun. Terutamanya di mata suami tersayang. Kan kan kan??

Hmm.. berbicara tentang rahsia cantik. Pelbagai petua moden dan tradisi yang boleh dicuba. Antara yang saya sendiri suka cuba ialah basuh wajah dengan air basuhan beras, masker kunyit, masker putih  telur dan banyak lagi. Ini belum termasuk kaedah moden dengan menggunakan set kecantikan Shaklee. Panjang pula nak 'list' nanti. Hihi



Namun, keberkesanan berbeza untuk setiap individu. Namun pun petua tradisional. Memerlukan kesabaran dan istiqamah dalam pengamalannya. Kalau kejap amal, kejap tinggal ikut mood, memanglah lambat nampak hasilnya.

Jadi, bagaimana cara terbaik nak cantik bagi mereka yang tak banyak masa? Senang saja. Shaklee kan hadooo. Hehe. Keberkesanannya bukan saya seorang yang rasa. Ini termasuklah family saya sendiri. 

Berikut adalah testimoni bergambar kakak ipar saya. Penggunaan GLA Complex selama beberapa bulan berjaya mengurangkan jerawat dan parut di wajah. Memang jerawat dah takut-takut nak muncul. Asalnya cuma suka-suka amalkan GLA Complex. Tak sangka kulit wajah menjadi lebih moist dan gebu.

GLA Complex Shaklee mengandungi GLA (Gamma Linolenik Asid) dan sunflower oil. GLA telah digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. Ia merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin iaitu hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6.

Lebih info GLA-----> *KLIK SINI*





Nak kesan lebih optimum, boleh ambil sekali dengan Energizing Soy Protein Shaklee & Vitamin C. Memang kesannya lebih superb dan wajah tampil 'glowing'. Tak tempek bedak pun takpe. Tapi harus istiqamahlah. Kena rajin dan bersungguh jika nak cantik.

GLA Complex ini cuma RM91.25 untuk sebotol (60 capsul). Tapi bulan Ogos ada promosi GLA Complex, Beli 6 Percuma 1. Harga lebih jimat dan berbaloi-baloi. Nak lebih penjimatan, jomlah jadi ahli. Boleh guna untuk kesihatan seisi keluarga. Jika berminat nak berniaga pun boleh. Tambah side income dengan cara membantu orang lain meningkatkan tahap kesihatan. Tak ke usaha yang mulia tu? :)

Untuk maklumat lanjut, anda dialu-alukan untuk menhubungi saya berdasarkan maklumat berikut. FAST ACTION FAST RESULT. Nak cantik, kena berkorbanlah. Kalau duk tunggu je kulit cantik dengan sendiri memang taklah. Umpama menanti bulan jatuh ke riba. huhu


HUBUNGI SAYA:-

Shaklee Independent Distributor
Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com
 
 ----------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik