Tuesday, February 18, 2014

[TESTIMONI] Set Kurus/ Diet Shaklee

Assalamualaikum wbt.

Sebelum saya ulas dengan lebih lanjut tentang set diet Shaklee, ingin saya maklumkan bahawa penggunaannya tidak sesuai bagi mereka yang nak kurus ekspress. Makan hari ini, esok kurus cekeding!! No no no.. Bukan Shaklee jawapannya!!.

Nama pun produk semulajadi, haruslah kesannya ambil masa dan memerlukan kesabaran. Paling penting, disiplin kena ada. Tak bolehlah makan berlebihan. Kena kira kalori intake untuk pastikan badan tidak mudah naik dan berlebihan berat badan.

Jom saya kongsikan bagaimana suplemen daripada Shaklee ini membantu. Layan~~ :)





Langkah 1: Bakar

Omega Guard & Lecithin berfungsi memecahkan lemak-lemak berlebihan serta menyingkirkannya dari tubuh. Jika anda megamalkan senaman intensif untuk menurunkan berat badan, Lecithin & Omega Guard membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak dan berat badan turun dengan lebih cepat!.



Langkah 2: Detoks

Detok ialah proses pembersihan usus di mana segala lemak, toksin dan lendir yang melekat di dinding usus disingkirkan melalui pembuangan air besar. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh mencuba alfalfa. Bagi anda yang sering sembelit pula disarankan untuk mengambil Herb-Lax sebagai agen detoks.



Langkah 3: Bina


Protein amat diperlukan bagi pembinaan otot. Dengan otot yang sihat mampu menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori dengan baik. Kelebihan protein juga membantu anda merasa kenyang dan secara langsung membantu anda mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

Selain itu, ia juga mengelakkan kulit dari menggeleber akibat diet yang dilakukan. Cinch mengandungi Leucine dan dihasilkan khusus untuk membina otot semasa menurunkan berat badan. Manakala ESP juga merupakan sumber protein dan bersifat rendah glikemik asid. Ia berfungsi memberikan rasa kenyang dan tenaga yang berpanjangan.



Berikut merupakan testimoni pengguna yang berpuas hati menggunakan set diet/ kurus daripada Shaklee:-

Sumber: DI SINI

Sumber: DI SINI


Sumber: DI SINI

Sumber: DI SINI


 
Sumber: DI SINI

-------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut dan jika terdapat sebarang pertanyaan anda bolehlah menghubungi saya untk konsultasi PERCUMA & EKSLUSIF sepanjang hayat.

FAST ACTION FAST RESULT!!



Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060)
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter
wan_ryna84@yahoo.com

------------------------------------------------------------------

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik