Thursday, October 10, 2013

Pemenang Segmen GiveAway Set Kurus/Diet Shaklee

Assalamualaikum wbt.

Hari ini genap 10hb Oktober 2013, maka berakhirlah sudah segmen GA yang dianjurkan buat pertama kalinya oleh Tuan Belog, Ummuhafiey. 

Jeng jeng jeng!!!!!!!!!! Nervous tak nak tahu siapa pemenang?? Dalam seminggu ni juga saya dan beberapa juri yang lain telah meneliti dan memilih siapa yang paling layak dinobatkan sebagai pemenang. Hadiah yang ditawarkan itu nilainya hampir RM100, jadi kami sedikit cerewet dalam menentukan siapa yang benar-benar layak bergelar pemenang.





Pemenang dipilih secara manual ya, bukanlah secara rawak menggunakan aplikasi random.org. Kriteria yang menjadi fokus utama kami ialah "komitmen dalam memenuhi syarat-syarat' pertandingan". 

Dan siapa yang kerap berkunjung ke blog ini untuk bertegur sapa dengan tuan tanah juga diambil kira sebagai bonus tambahan kepada peserta/pemenang itu. (haa..rugilah siapa yang join tapi lepas tu diam seribu bahasa. Apalah salahnya jenguk-jenguk akak yang kurang kasih sayang ni.. hikhik).



KEPUTUSAN KINI TELAHPUN BERADA DI TANGAN SAYA.

DAN PEMENANGNYA JATUH KEPADA...................


*


*

*

*

*

*

*

*

*


Kinah (sila klik banner)


Tahniah akak ucapkan kepada Kinah kerana berjaya mencuri perhatian kami sehingga terpilih sebagai pemenang segmen ini. Yang lain pun bagus-bagus belaka. Cuma, sekali lagi saya tekankan komitmen kesungguhan dalam memenuhi syarat yang penganjur tetapkan.

Kepada Kinah, sila hubungi saya di Facebook: Ryna Hakimi atau SMS:0199138783  untuk menuntut hadiah. Kalau lambat atau melebihi 24 jam, automatik hadiah akan beralih kepada orang lain. Haaa.. Cepat-cepat!! Rugi tau!

Kepada yang tidak berjaya, jangan susah hati. InsyaAllah jika ada rezeki dariNya saya akan anjurkan lagi segmen GA macam ni. Ada siapa yang nak berminat nak join lagi tak? Kalau ramai yang request bolehlah saya usahakan. Hehe..

Sekali lagi, CONGRATULATION KINAH =)






11 comments:

Unknown said...

tahniah kinah:)

Eymasu said...

tahniah pemenang =D

Fatin Diana said...

tahniah :)

apekinahdotcom said...

alhamdulillah :)

Unknown said...

tahniah buat pemenang

Atien said...

Tahniah kinah,,bkn rezeki saya lah

zazanizam said...

tahniah^^

INFINITYY said...

tahniah :)
*sedih x menang* hihi

Mama Darwiish said...

Wah...alhamdulillah..tahniah kinah...puhhh slim ,enyelim la pas ni hu

Mama Darwiish said...

Wah...alhamdulillah..tahniah kinah...puhhh slim ,enyelim la pas ni hu

RynaHakimi said...

Terima kasih kepada semua yang sudi join GA ini. InsyaAllah ade rezeki lagi saya anjur GA lagi ye. jangan sedih2. hihi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik