Wednesday, July 24, 2013

Nutriferon yang superb!

Assalamualaikum wbt.


Pernah dengar tak tentang produk Nutriferon ni?? Jangan tak tahu, produk ni tak dijual di kedai-kedai runcit atau mana-mana toko jamu tau. Hanya boleh didapati secara ekslusif di cawangan Shaklee. 

Kawan-kawan pernah demam tak kebah-kebah. Kalau kebah pun sekejap je, kemudian demam balik. Kalau selsema pun begitu juga, seminggu selsema, seminggu ok. Lepas tu tak sampai sebulan demam selsema lagi. Haa.. itu petanda jelas menunjukkan sistem imun badan kita tak kuat dan mudah diserang virus atau penyakit akibat terdedah kepada persekitaran yang kurang sihat. 




Apa itu NutriFeron?

Ia adalah dalam bentuk serbuk, gabungan 4 ekstrak tumbuhan yg menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.



Interferon? Ia adalah protein yg membantu sistem pertahanan badan terhadap virus, bakteria, parasit atau sel-sel tumor. Nutriferon penting untuk sistem tubuh badan anda kerana ia boleh menguatkan sistem imun. Cara Nutriferon meningkatkan sistem imun ialah dengan menggalakkan setiap sel menghasilkan interferonnya sendiri.



Bagi yang concern terhadap ujian klinikal, ia telah melepasi banyak ujian-ujian klinikal. Nutriferon juga dah dipaten unik dan eksklusif untuk Shaklee. 


Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
 
Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.**

 
Cara pengambilan

  • Satu minggu sekali sahaja untuk mereka yang sihat, ATAU,
  • Satu paket sehari (atau, jika perlu),di minum bersama air. Sila minum secepat mungkin selepas dibuka kerana ianya mudah menyerap kelembapan.
 
Siapa yang memerlukan NutriFeron set ini?

  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

Credit: MommyLyna

 

Memang jimat Nutriferon ni, hanya perlu ambil 1 sachet seminggu. Sekotak ada 30 sachet. Memang berbaloi-baloi la kan. Tahan berbulan-bulan lamanya. Boleh juga diambil setiap hari sekiranya badan kurang sihat dan memerlukan lebih 'perlindungan' daripada jangkitan kuman dan virus penyakit.

Hubungi saya untuk lebih keterangan produk dan konsultasi PERCUMA. Kesihatan anda adalah menjadi keutamaan saya =)



** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik