Monday, February 10, 2014

[TESTIMONI] Kawal Resdung dengan Shaklee

Assalamualaikum wbt

Seharian berehat, kepenatan menguli adunan karipap semalam tak hilang lagi. Hehe. Bantu anak-anak buah encik kimiey berniaga. Buat apa yang patut. Walaupun baru first time cuba meng'karipap' alhamdulillah menjadi. Nasib terjumpa resepi yang betul kat internet. Siapa kata tak boleh belajar masak kat internet? Macam-macam adoooo. Hihi



2-3 hari kebelakangan encik kimiey dah kurang besin di waktu pagi. Setelah kena bebel dek kerana payah sungguh nak makan vitamin. Kalau tak hulur, bagi air suruh telan vitamin alamatnya sampai ke sudah dia tak makan. Nasib baik tak suruh suap. Ahakss!

Apa yang saya perhatikan, vitamin set resdung ni amat serasi dengan suami saya. Dia pun kata kepala rasa ringan lepas telan Vit C dan Vitalea. Alfalfa ambil 2 kali sehari untuk detoks dan kurangkan  alahan. Mata merah pun berkurangan. Dah tak kerap hembus hingus macam selalu.




Sebenarnya bergantung kepada individu juga. Ada yang cepat dan ada juga yang lambat menampakkan kesan. Alhamdulillah, cepat bertindak mengawal resdung suami saya. Doc kata dia kurang Vitamin C. Itu yang mudah terkena alahan.

Kepada yang masih berikhtiar untuk mencari suplemen mengurangkan maslaah resdung bolehlah cuba Shaklee. Terbukti selamat, semualajadi dan halal untuk pengunaan berterusan. 

Testimoni dan maklumat lanjut set resdung pernah saya kongsikan sebelum ini. Sila klik:-
  1. http://ummuhafiey.blogspot.com/2013/09/testimonial-set-resdung-shaklee.html
  2. http://ummuhafiey.blogspot.com/2013/07/bahaya-sinus.html

Jika berminat ingin mencuba, atau ingin maklumat lanjut bolehlah hubungi saya untuk Konsultasi PERCUMA dan sepanjang hayat. Tak kenal maka tak cinta. Dah rasa pasti teruja gitewwww.. Hikhik


FAST ACTION FAST RESULT!!


Wan Norulhazrina Wan Hassan (ID 923060) 
PM/Whatsapp/Sms: 0199138783
Http://facebook.com/Ummuhafieystopcenter  
wan_ryna84@yahoo.com

------------------------------------------------------------------
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik