Sunday, November 3, 2013

Cash On Delivery~ Set Kesuburan

Assalamualaikum wbt.


Alhamdulillah dimurahkan rezeki dari Allah swt. Teruja dengan sambutan yang sangat menggalakkan walaupun baru awal bulan. Hihi.. Beberapa orang customer dah confirm order setelah berbincang tentang harga dan produk yang sesuai dengan masalah kesihatan yang dialami. Yang pastinya, semua bergantung kepada bajet mereka. Shaklee memang flexible dan tidak membebankan pengguna.


Hari ini COD barang ke Mydin Mall Ipoh. One of my customer nak set kesuburan. Kahwin dah lebih 3 tahun. Asalnya merancang untuk hamil, tetapi bila betul-betul bersedia beliau masih belum hamil. Sedikit sebanyak membuatkan beliau stress dan terganggu emosi.


Duta Shaklee cilikku..hehe. excited nak COD barang kat customer ;)



Saya cadangkan beliau untuk mengambil ESP dan B-Complex untuk mengatasi masalah stress dan gangguan hormon dalam badan. ESP sangat sesuai untuk mereka yang sukar hamil atau mengalami masalah kesuburan untuk membantu tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat. Bukan setakat si isteri boleh amalkan ESP, suami pun boleh tumpang sekaki. Jimat gitu.. hihi






Semoga beliau dan suami akan mendapat khabar gembira tak lama lagi. Pastinya rezeki itu di tangan Allah. Sebagai hambaNya, hendaklah sentiasa bertawakkal dan berdoa agar semuanya dipermudahkan. HAVE FAITH :)



Allah SWT - AL-WAHHAB, 
Yang Sentiasa Memberi. Allah s.w.t.mencurahkan rahmatNya ke atas makhlukNya. Dia Maha Pemberi. 


Doa semoga mudah hamil



Kepada sesiapa sekitar Perak Tengah (Ipoh, Parit, Bota, Siputeh, Lahat, Batu Gajah) bolehlah menghubungi saya untuk dapatkan barangan Shaklee. COD is AVAILABLE  (^_^)



With Love,



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik