Friday, October 4, 2013

Vivix: The Magic Potion

Assalamualaikum wbt.

Cer teka, Vivix tu apa? Tak sama dengan vicks tau..hahaha. Merapu meraban di pagi hari. Al-maklumlah baru lepas breakfast, apa kata orang perut kenyang suka hati.. Hihi

Okla, kepada yang tak tahu apa itu Vivix, jom kita berkenalan dengan produk superHOT dari Shaklee ini. Tak kenal makan tak cinta kan =)



Yup!! Ramai yang cakap Vivix ni mahal siottt!! hahaha.. Mahal bukan sebarang mahal dik. Para saintis di Shaklee research center dah buat penyelidikan yang terbaik untuk menghasilkan produk yang membantu mengatasi masalah kesihatan kita. Vivix ni berfungsi untuk melambatkan penuaan. Konfem teruja sape2 yang nak tampil cantik sokmo macam Rozita Che Wan tu kan. Ahaks!


Elder berry: treepicturesonline.com

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elder beri Eropah dan Lobak ungu. Kiranya ia campuran yang sangat sedap, can u imagine bila buah-buah tu bercampur pasti rasanya sangat sedapppppppp. Haruslah lagi sedap dari Ribena untuk kanak-kanak tu kan.

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Ya, tak banyak suplemen yang bertindak seperti Vivix ini. Nak hasilkan produk yang bagus semestinya pelaburan tinggi untuk kerja-kerja penyelidikan dan pembangunan produk. Hurmm.. tak hairanlah kenapa Vivix ni mahal gilerr. Tapi kepada siapa yang dah rasa keberkesanannya pasti tak rasa Vivix mahal. Silap-silap berdozen-dozen borong buat stok. Hehe


Nak tahu lebih mendalam tentang Vivix? Jom baca ni:-

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?


a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)


Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?


Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.


Kebaikan Vivix Shaklee


  • Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan
  • Memelihara keseluruhan kesihatan
  • Anti oksida yang sangat baik - awet muda
  • Membantu anda merasa lebih bertenaga
  • Mengurangkan risiko kanser 
  • Membantu pesakit diabetic
  • Menguatkan sistem imun
 credit: http://superbvitamin.blogspot.com


Masih tak percaya? Berbaloikah anda perjudikan kesihatan anda hanya dengan alasan kononnya Vivix ni mahal sangat? Hmm. Tepuk dada tanya hati. Hanya anda yang boleh berikan yang terbaik buat tubuh badan anda. Nak sihat atau sebaliknya, pilihan di tangan anda :)

Jika nak lebih kepastian, ayuh baca testimoni pengguna Vivix ini:-

Credit: welovesusuibu.blogspot.com



Credit: sihatlindungselamat.blogspot.com


Let's change towards healthier life. Kepada sesiapa yang dah cuba Shaklee pasti tahu kehebatan produk yang ditawarkan. Nak tahu harga? Boleh terus hubungi saya. tawaran hebat menanti. Tak mahal ehhh. Saya kasi murah-murah saja untuk customer kesayanagan saya. Hihi. Andakah yang bertuah itu? Cepat-cepat, bertindak sekarang!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik