Tuesday, September 3, 2013

Promosi September 2013: CoQHealth Plus

Assalamualaikum wbt..


Maik aihhhh..lama sungguh menyepi dari belog kesayangan ni.. Kata beraya selama sebulan.. hihihi.. Macamla beraya sakan.. Kami beraya ala kadar je..Sederhana itu lebih baik. Taklah membazir kan.. :)

Ok,bact to the topic. Kali ni, CoQHealth Plus  (CoQ 10)  menjadi produk pilihan untuk bulan September. As usual, Beli 6 Percuma 1..  Nak beli satu pon boleh aje. Free consultation akan diberi..

Produk ni amat sesuai untuk melindungi kesihatan jantung kita. Golongan muda pun boleh amalkan sebagai langkah awal memelihara jantung kita.. Tak semestinya tunggu sakit baru nak berubat, ye dok????? hihi




APA ITU COENZYME Q10?

Coenxyme Q10 atau secara ringkasnya, CoQ10 adalah sejenih vitamin antioksida larut lemak yang terbentuk secara semulajadi di dalam setiap sel di dalam tubuh kita.

CoQ10 ini sangat sangat diperlukan untuk membolehkan sel-sel tubuh kita menghasilkan tenaga sendiri, agar sel-sel tubuh kita kekal berfungsi. Oleh itu ia memainkan peranan yang sangat penting dalam proses penghasilan tenaga, di mana CoQ10 berperanan sebagai pencetus tenaga.

Proses penghasilan tenaga ini berlaku beribu-ribu kali setiap saat. Cuba bayangkan kalau CoQ10 tidak mencukupi dalam tubuh kita?Mampukah sel-sel tubuh kita berkerja dengan efisyen? Sudah pasti tidak!

CoQ10 ini ditemui kebih banyak di dalam organ-organ yang kuat berkerja, seperti jantung, hati, buag pinggang dan pankreas.

Paras CoQ10 di dalam tubuh kita akan berkurang dengan usia dan aktiviti senaman yang kita lakukan. Semakin kita berusia, dan semakin kita aktif, semakin kurang paras CoQ10 dalam badan kita.

Credit: http://multivitamin4you.com






Antara kelebihan produk CoQ Health ini ialah:-


✂ Mengandungi Koenzim Q10 yg penting utk sel tubuh bagi menghasilkan tenaga sendiri untuk kekal berfungsi

✂ Mengandungi kesemua bahan-bahan semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan estrak teh hijau

Mengelakkan penyakit kardiovaskular termasuk arteri tersumbat

✂ Digunakan untuk membantu merawat penyakit kanser seperti kanser payudara dann membantu pesakit yg menerima rawatan kemoterapi

✂ Membantu meningkatkan penghasilan insulin yang membantu pesakit diabetis

✂ Membantu merawat masalah penyakit gusi

✂ Membantu merawat pesakit Parkinson

✂ Membantu meningkatkan tahap kesuburan dan jumlah sperma


Maklumat lanjut tentang produk-----> UtusanOnline



Banyak kan khasiat produk ni?? Harga sebotol cuma RM124.. Tapi pastinya special price akan diberi kepada special customer saya :) 






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

❤Klik-klik